Schaatsen

LIEVE SCHAATSVRIENDEN

Wat hebben we genoten met z’n allen van deze onverwachtse winterpret, wat een cadeautje in deze tijd ! Mooie tochten schaatsen en heerlijk buiten, op afstand,  genieten met elkaar. Echt zo’n pittoresk plaatje dat je voorlopig niet meer van je netvlies krijgt.

We hebben enorm veel plezier gehad op onze IJsbaan in Rustenburg. We konden eindelijk onze donateurs eens geven wat we zo graag wilden: NATUURIJS !

Zeker de kinderen die al een aantal weken aan het oefenen waren op De Westfries, hebben hun vaardigheden flink kunnen toepassen, je zag ze iedere dag groeien! Met als kers op de taart, jeugd schaatsles op zaterdag 13 februari op onze eigen natuurijsbaan natuurlijk met lekkere warme chocomel om een beetje door te warmen

Een extraatje voor de kinderen van het jeugdschaatsen was dat we “de fakkeltocht” hebben kunnen organiseren, in de avond over het ijs. Het leek wel een sprookje!

We moesten ons uiteraard aan een aantal specifieke Corona regels houden, maar dat heeft zeker de pret niet kunnen drukken. En alles is zo leuk en gezellig verlopen dat we er alleen maar heel mooi op terug kunnen kijken.

Dit alles was nooit gelukt door onverwachtse hulp en enthousiasme van buitenaf, vrijwilligers, sponsoren en donateurs: Nogmaals iedereen bedankt voor jullie vertrouwen in onze IJsclub en we hebben er nu al een mooi (schaats)seizoen van kunnen maken, wie weet wat ons nog verder te wachten staat?

Sportieve winterse groet ,

IJSclub Ursem